საჯარო მმართველობის მიმართულებით სიღრმისეული რეფორმის განხორციელების მიზნით 2015 წელს საქართველოს მთავრობამ დაამტკიცა საქართველოს საჯარო მმართველობის რეფორმის გზამკვლევი 2020, რომელიც ექვს მიმართულებას ეხება: პოლიტიკის დაგეგმვა და კოორდინაცია, საჯარო სამსახური და ადამიანური რესურსების მართვა, ანგარიშვალდებულება, მომსახურების მიწოდება, საჯარო ფინანსების მართვა და ადგილობრივი თვითმმართველობა.
გზამკვლევით დადგენილი მიზნების განხორციელებისთვის საქართველოს მთავრობა ორ წელიწადში ერთხელ ამტკიცებს საჯარო მმართველობის რეფორმის სამოქმედო გეგმას. ევროკავშირის მიერ დაფინანსებული პროექტის "PAR-ის მხარდაჭერა სამოქალაქო მონიტორინგისა და ჩართულობის გზით" ფარგლებში IDFI და GYLA ახორციელებენ საჯარო მმართველობის რეფორმის 2019 - 2020 წლების სამოქმედო გეგმის პოლიტიკის დაგეგმვის, ანგარიშვალდებულების, სახელმწიფო სერვისების მიწოდებისა და საჯარო ფინანსების მართვის მიმართულებების მონიტორინგს.
ეკონომიურობის, ეფექტიანობისა და ეფექტურობის პრინციპების განმტკიცების მიზნით იმ საჯარო სამართლის იურიდიული პირების ინსტიტუციური მოწყობის გადაწყვეტის შეთავაზება, რომლებიც ექცევიან საჯარო სამსახურის შესახებ კანონის მოქმედების სფეროში
შეუსრულებელი
ამოცანა 3.1.
ეკონომიურობის, ეფექტიანობისა და ეფექტურობის პრინციპების განმტკიცების მიზნით იმ საჯარო სამართლის იურიდიული პირების ინსტიტუციური მოწყობის გადაწყვეტის შეთავაზება, რომლებიც ექცევიან საჯარო სამსახურის შესახებ კანონის მოქმედების სფეროში
ამოცანის ინდიკატორი
საბაზისო
სამიზნე
დადასტურების წყარო
საჯარო სამსახურის შესახებ კანონის მოქმედების სფეროში მყოფი საჯარო სამართლის იურიდიული პირების წილი, რომლებმაც შეასრულეს საჯარო სამსახურის ბიუროს მიერ გაცემული რეკომენდაციები სსიპ-ების ინსტიტუციურ მოწყობასთან დაკავშირებით
0%
10%
საჯარო სამსახურის ბიუროს წლიური ანგარიში
შეუსრულებელი
საჯარო სამსახურის შესახებ კანონის მოქმედების სფეროში მყოფი საჯარო სამართლის იურიდიული პირების წილი, რომლებმაც შეასრულეს საჯარო სამსახურის ბიუროს მიერ გაცემული რეკომენდაციები სსიპ-ების ინსტიტუციურ მოწყობასთან დაკავშირებით
აქტივობა 3.1.1.
სსიპ-ების ფუნქციებისა და უფლებამოსილებების ანალიზი
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.1.1.
სსიპ-ების ფუნქციებისა და უფლებამოსილებების ანალიზი
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
სსიპ-ების ჩამონათვალი, რომლებიც დაყოფილია კატეგორიებად მათი ფუნქციებისა და უფლებამოსილებების ანალიზის შედეგად
საჯარო სამსახურის ბიუროს წლიური ანგარიში
საჯარო სამსახურის ბიურო
მთავრობის ადმინისტრაცია
19 12
ადმინისტრაციული ხარჯი
შეუსრულებელი
სსიპ-ების ჩამონათვალი, რომლებიც დაყოფილია კატეგორიებად მათი ფუნქციებისა და უფლებამოსილებების ანალიზის შედეგად
აქტივობა 3.1.2.
სსიპ-ების შესახებ ახალი კანონის პროექტის შემუშავება, რომელიც ადგენს სსიპ-ების საქმიანობას, კატეგორიზაციას და დასაქმებულ პირთა სტატუსს
ნაწილობრივ შესრულებული
აქტივობა 3.1.2.
სსიპ-ების შესახებ ახალი კანონის პროექტის შემუშავება, რომელიც ადგენს სსიპ-ების საქმიანობას, კატეგორიზაციას და დასაქმებულ პირთა სტატუსს
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
3.1.2.1. სსიპ-ების შესახებ ახალი კანონის პროექტი შემუშავებულია
კანონის პროექტი
საჯარო სამსახურის ბიურო
მთავრობის ადმინისტრაცია
19 12
სრულად შესრულებული
3.1.2.1. სსიპ-ების შესახებ ახალი კანონის პროექტი შემუშავებულია
3.1.2.2. სსიპ-ების შესახებ კანონის პროექტის სულ მცირე 3 საჯარო განხილვა გამართულია
კანონის პროექტი
საჯარო სამსახურის ბიურო
მთავრობის ადმინისტრაცია
19 12
შეუსრულებელი
3.1.2.2. სსიპ-ების შესახებ კანონის პროექტის სულ მცირე 3 საჯარო განხილვა გამართულია
აქტივობა 3.1.3.
საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ინსტიტუციური ანალიზი
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.1.3.
საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ინსტიტუციური ანალიზი
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
3.1.3.1. საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ინსტიტუციური ანალიზი განხორციელებულია
საჯარო სამსახურის ბიუროს ანგარიში სსიპ-ების ინსტიტუციური ანალიზის შესახებ
საჯარო სამსახურის ბიურო
მთავრობის ადმინისტრაცია
20 12
შეუსრულებელი
3.1.3.1. საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ინსტიტუციური ანალიზი განხორციელებულია
3.1.3.2. საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ინსტიტუციურ მოწყობასთან დაკავშირებული რეკომენდაციები შემუშავებულია
საჯარო სამსახურის ბიუროს ანგარიში სსიპ-ების ინსტიტუციური ანალიზის შესახებ
საჯარო სამსახურის ბიურო
მთავრობის ადმინისტრაცია
20 12
ადმინისტრაციული ხარჯი
შეუსრულებელი
3.1.3.2. საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ინსტიტუციურ მოწყობასთან დაკავშირებული რეკომენდაციები შემუშავებულია
3.1.3.3. საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ანალიზის შედეგები და რეკომენდაციები განხილულია; ჩატარებულია სულ მცირე 3 საჯარო განხილვა
საჯარო სამსახურის ბიუროს ანგარიში სსიპ-ების ინსტიტუციური ანალიზის შესახებ
საჯარო სამსახურის ბიურო
მთავრობის ადმინისტრაცია
20 12
შეუსრულებელი
3.1.3.3. საჯარო სამსახურად ჩათვლილი სსიპ-ების ანალიზის შედეგები და რეკომენდაციები განხილულია; ჩატარებულია სულ მცირე 3 საჯარო განხილვა
ამოცანა 3.2.
ღია მონაცემების ხელმისაწვდომობის გაუმჯობესება არსებული მექანიზმის გაძლიერების მეშვეობით
ნაწილობრივ შესრულებული
ამოცანა 3.2.
ღია მონაცემების ხელმისაწვდომობის გაუმჯობესება არსებული მექანიზმის გაძლიერების მეშვეობით
ამოცანის ინდიკატორი
საბაზისო
სამიზნე
დადასტურების წყარო
Data.gov.ge-ზე გამოქვეყნებული ღია მონაცემების რაოდენობა
3
30
data.gov.ge
სრულად შესრულებული
Data.gov.ge-ზე გამოქვეყნებული ღია მონაცემების რაოდენობა
საჯარო უწყებების რაოდენობა, რომლებიც data.gov.ge-ზე ღია მონაცემებს აქვეყნებენ
30
50
data.gov.ge
შეუსრულებელი
საჯარო უწყებების რაოდენობა, რომლებიც data.gov.ge-ზე ღია მონაცემებს აქვეყნებენ
აქტივობა 3.2.1.
ღია მონაცემების პორტალის მუდმივი განახლება
ნაწილობრივ შესრულებული
აქტივობა 3.2.1.
ღია მონაცემების პორტალის მუდმივი განახლება
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
ღია მონაცემების პორტალი - data.gov.ge განახლებულია
data.gov.ge
სსიპ - მონაცემთა გაცვლის სააგენტო, იუსტიციის სამინისტრო
19 12
ადმინისტრაციული ხარჯი
ნაწილობრივ შესრულებული
ღია მონაცემების პორტალი - data.gov.ge განახლებულია
აქტივობა 3.2.2.
ღია მონაცემების პორტალზე გამოქვეყნებული ღია მონაცემების რაოდენობის ზრდა
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.2.2.
ღია მონაცემების პორტალზე გამოქვეყნებული ღია მონაცემების რაოდენობის ზრდა
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
2020 წლის ბოლოსთვის data.gov.ge-ზე მუნიციპალური სერვისების განვითარების სააგენტოს (0), საჯარო სამსახურის ბიუროსა (0) და ფინანსთა სამინისტროს (3) მიერ გამოქვეყნებული ღია მონაცემების რაოდენობა 1000 %-ით გაზრდილია 2018 წლის მონაცემებთან შედარებით
data.gov.ge
სსიპ - მონაცემთა გაცვლის სააგენტო, იუსტიციის სამინისტრო
მუნიციპალური სერვისების განვითარების სააგენტო, საჯარო სამსახურის ბიურო ფინანსთა სამინისტრო
20 12
ადმინისტრაციული ხარჯი
შეუსრულებელი
2020 წლის ბოლოსთვის data.gov.ge-ზე მუნიციპალური სერვისების განვითარების სააგენტოს (0), საჯარო სამსახურის ბიუროსა (0) და ფინანსთა სამინისტროს (3) მიერ გამოქვეყნებული ღია მონაცემების რაოდენობა 1000 %-ით გაზრდილია 2018 წლის მონაცემებთან შედარებით
ამოცანა 3.3.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების ელექტრონული მონიტორინგის პრაქტიკის ჩამოყალიბება, რეკომენდაციებზე რეაგირების გაუმჯობესების მიზნით
ნაწილობრივ შესრულებული
ამოცანა 3.3.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების ელექტრონული მონიტორინგის პრაქტიკის ჩამოყალიბება, რეკომენდაციებზე რეაგირების გაუმჯობესების მიზნით
ამოცანის ინდიკატორი
საბაზისო
სამიზნე
დადასტურების წყარო
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული, "რეაგირების გარეშე" სტატუსის მქონე რეკომენდაციების პროცენტული მაჩვენებელი
12%
8%
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის 2020 წლის საქმიანობის ანგარიში
შეუსრულებელი
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული, "რეაგირების გარეშე" სტატუსის მქონე რეკომენდაციების პროცენტული მაჩვენებელი
აქტივობა 3.3.1.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონული სისტემის შემუშავება
სრულად შესრულებული
აქტივობა 3.3.1.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონული სისტემის შემუშავება
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონული სისტემა შემუშავებულია
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის 2019 წლის საქმიანობის ანგარიში
იუსტიციის სამინისტრო; მთავრობის ადმინისტრაცია
19 12
სრულად შესრულებული
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონული სისტემა შემუშავებულია
აქტივობა 3.3.2.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონული სისტემის დანერგვა
ნაწილობრივ შესრულებული
აქტივობა 3.3.2.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონული სისტემის დანერგვა
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
ყველა აუდიტის ობიექტი რეგისტრირებულია სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონულ სისტემაში
სახელმწიფო აუდიტის სამსახური
იუსტიციის სამინისტრო; მთავრობის ადმინისტრაცია
20 12
ადმინისტრაციული ხარჯი
ნაწილობრივ შესრულებული
ყველა აუდიტის ობიექტი რეგისტრირებულია სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მონიტორინგის ელექტრონულ სისტემაში
აქტივობა 3.3.3.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მდგომარეობის შესახებ ინფორმაციის წარმოდგენა ვებ-პლატფორმაზე - ბიუჯეტის მონიტორი
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.3.3.
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მდგომარეობის შესახებ ინფორმაციის წარმოდგენა ვებ-პლატფორმაზე - ბიუჯეტის მონიტორი
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მდგომარეობის შესახებ ინფორმაცია წარმოდგენილია ვებ-პლატფორმაზე - ბიუჯეტის მონიტორი
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის 2020 წლის საქმიანობის ანგარიში;
ვებ-პლატფორმა ბიუჯეტის მონიტორი
იუსტიციის სამინისტრო; მთავრობის ადმინისტრაცია
20 12
შეუსრულებელი
სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის მიერ გაცემული რეკომენდაციების შესრულების მდგომარეობის შესახებ ინფორმაცია წარმოდგენილია ვებ-პლატფორმაზე - ბიუჯეტის მონიტორი
ამოცანა 3.4.
საჯარო სამსახურში ღია მმართველობის პოლიტიკის პრინციპების დანერგვის ხელშეწყობის მიზნით, ცენტრალურ დონეზე საჯარო მოხელეთა ცნობიერების ამაღლება ქვეყნის ღია მმართველობის დღის წესრიგის შესახებ
შეუსრულებელი
ამოცანა 3.4.
საჯარო სამსახურში ღია მმართველობის პოლიტიკის პრინციპების დანერგვის ხელშეწყობის მიზნით, ცენტრალურ დონეზე საჯარო მოხელეთა ცნობიერების ამაღლება ქვეყნის ღია მმართველობის დღის წესრიგის შესახებ
ამოცანის ინდიკატორი
საბაზისო
სამიზნე
დადასტურების წყარო
ცენტრალურ დონეზე, სამინისტროების პოლიტიკის დაგეგმვის და ანალიზის სტრუქტურული ერთეულების წარმომადგენელ საჯარო მოხელეთა წილი, რომლებიც აცხადებენ, რომ იცნობენ ღია მმართველობა საქართველოს სამოქმედო გეგმას და მონაწილეობას იღებენ ღია მმართველობა საქართველოს
0%
51%
ღია მმართველობის შესახებ ცენტრალურ დონეზე საჯარო მოხელეთა ცნობიერების შესახებ ღია მმართველობა საქართველოს ფორუმისთვის წარდგენილი კვლევის ანგარიში
შეუსრულებელი
ცენტრალურ დონეზე, სამინისტროების პოლიტიკის დაგეგმვის და ანალიზის სტრუქტურული ერთეულების წარმომადგენელ საჯარო მოხელეთა წილი, რომლებიც აცხადებენ, რომ იცნობენ ღია მმართველობა საქართველოს სამოქმედო გეგმას და მონაწილეობას იღებენ ღია მმართველობა საქართველოს
აქტივობა 3.4.1.
ღია მმართველობის შესახებ ცენტრალურ დონეზე საზოგადოების, მათ შორის, საჯარო მოხელეთა, ცნობიერების ამაღლება
ნაწილობრივ შესრულებული
აქტივობა 3.4.1.
ღია მმართველობის შესახებ ცენტრალურ დონეზე საზოგადოების, მათ შორის, საჯარო მოხელეთა, ცნობიერების ამაღლება
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
3.4.1.1. ღია მმართველობის კომუნიკაციის სტრატეგია შემუშავებულია; სტრატეგიის ერთ-ერთი კომპონენტი სრულად ეთმობა საჯარო მოხელეთა ცნობიერების ამაღლებას
ღია მმართველობა საქართველოს კომუნიკაციის სტრატეგია
მთავრობის ადმინისტრაცია
ღია მმართველობა საქართველოს 2018-2019 წლების სამოქმედო გეგმის პასუხისმგებელი უწყებები
19 09
ადმინისტრაციული ხარჯი
ნაწილობრივ შესრულებული
3.4.1.1. ღია მმართველობის კომუნიკაციის სტრატეგია შემუშავებულია; სტრატეგიის ერთ-ერთი კომპონენტი სრულად ეთმობა საჯარო მოხელეთა ცნობიერების ამაღლებას
3.4.1.2. ღია მმართველობის კომუნიკაციის სტრატეგიის განხორციელება მიმდინარეობს
ღია მმართველობა საქართველოს კომუნიკაციის სტრატეგია
მთავრობის ადმინისტრაცია
ღია მმართველობა საქართველოს 2018-2019 წლების სამოქმედო გეგმის პასუხისმგებელი უწყებები
20 12
შეუსრულებელი
3.4.1.2. ღია მმართველობის კომუნიკაციის სტრატეგიის განხორციელება მიმდინარეობს
აქტივობა 3.4.2.
ღია მმართველობის პოლიტიკის შემუშავების პროცესში ფართო საზოგადოების და ყველა სამინისტროს ჩართულობა
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.4.2.
ღია მმართველობის პოლიტიკის შემუშავების პროცესში ფართო საზოგადოების და ყველა სამინისტროს ჩართულობა
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
3.4.2.1. ღია მმართველობა საქართველოს 2020-2022 წლების სამოქმედო გეგმის შემუშავების პროცესში საკონსულტაციო შეხვედრები გამართულია ყველა სამინისტროს პოლიტიკის დაგეგმვის და ანალიზის, ასევე, საჭიროების შემთხვევაში, სხვა სტრუქტურული ერთეულების წარმომადგენლებთან
შეხვედრების კალენდარი
მთავრობის ადმინისტრაცია
სამინისტროები
20 06
ადმინისტრაციული ხარჯი
შეუსრულებელი
3.4.2.1. ღია მმართველობა საქართველოს 2020-2022 წლების სამოქმედო გეგმის შემუშავების პროცესში საკონსულტაციო შეხვედრები გამართულია ყველა სამინისტროს პოლიტიკის დაგეგმვის და ანალიზის, ასევე, საჭიროების შემთხვევაში, სხვა სტრუქტურული ერთეულების წარმომადგენლებთან
3.4.2.2. ღია მმართველობა საქართველოს 2020-2022 წლების სამოქმედო გეგმის შემუშავების პროცესში გამართულია საჯარო კონსულტაციები სულ მცირე საქართველოს 7 რეგიონში
შეხვედრების კალენდარი
მთავრობის ადმინისტრაცია
20 06
შეუსრულებელი
3.4.2.2. ღია მმართველობა საქართველოს 2020-2022 წლების სამოქმედო გეგმის შემუშავების პროცესში გამართულია საჯარო კონსულტაციები სულ მცირე საქართველოს 7 რეგიონში
აქტივობა 3.4.3.
ღია მმართველობა საქართველოს შესახებ ინფორმაციის მარტივად ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა
მეტწილად შესრულებული
აქტივობა 3.4.3.
ღია მმართველობა საქართველოს შესახებ ინფორმაციის მარტივად ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
OGP საქართველოს ვებ-გვერდი შექმნილია
ვებ-გვერდი
მთავრობის ადმინისტრაცია
19 12
მეტწილად შესრულებული
OGP საქართველოს ვებ-გვერდი შექმნილია
ამოცანა 3.5.
ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფის არსებული კანონმდებლობის გაუმჯობესება საჯარო დაწესებულებების ღიაობის, გამჭვირვალობისა და ანგარიშვალდებულების გაზრდის მიზნით და მისი თანმიმდევრული გამოყენება პრაქტიკაში
შეუსრულებელი
ამოცანა 3.5.
ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფის არსებული კანონმდებლობის გაუმჯობესება საჯარო დაწესებულებების ღიაობის, გამჭვირვალობისა და ანგარიშვალდებულების გაზრდის მიზნით და მისი თანმიმდევრული გამოყენება პრაქტიკაში
ამოცანის ინდიკატორი
საბაზისო
სამიზნე
დადასტურების წყარო
საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნაზე საჯარო დაწესებულებების (სამინისტროების ცენტრალური აპარატები და სსიპ-ები) მიერ მათი კომპეტენციის ფარგლებში ინფორმაციის გაცემაზე უარის თქმის გადაწყვეტილებების პროცენტული მაჩვენებელი
15%
10%
იუსტიციის სამინისტროს ანალიტიკური დოკუმენტი
შეუსრულებელი
საჯარო ინფორმაციის მოთხოვნაზე საჯარო დაწესებულებების (სამინისტროების ცენტრალური აპარატები და სსიპ-ები) მიერ მათი კომპეტენციის ფარგლებში ინფორმაციის გაცემაზე უარის თქმის გადაწყვეტილებების პროცენტული მაჩვენებელი
აქტივობა 3.5.1.
ინფორმაციის თავისუფლების მარეგულირებელი კანონმდებლობის გაუმჯობესება
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.5.1.
ინფორმაციის თავისუფლების მარეგულირებელი კანონმდებლობის გაუმჯობესება
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
ინფორმაციის თავისუფლების შესახებ კანონი პარლამენტისთვის წარდგენილია
საქართველოს პარლამენტის ვებ-გვერდი
საქართველოს იუსტიციის სამინისტრო
19 12
ადმინისტრაციული ხარჯი
შეუსრულებელი
ინფორმაციის თავისუფლების შესახებ კანონი პარლამენტისთვის წარდგენილია
აქტივობა 3.5.2.
ინფორმაციის თავისუფლების მარეგულირებელი ნორმების იმპლემენტაციის მიზნით საინფორმაციო სახელმძღვანელოს შემუშავება
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.5.2.
ინფორმაციის თავისუფლების მარეგულირებელი ნორმების იმპლემენტაციის მიზნით საინფორმაციო სახელმძღვანელოს შემუშავება
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
ინფორმაციის თავისუფლების მარეგულირებელი ნორმების იმპლემენტაციის მიზნით საინფორმაციო სახელმძღვანელო შემუშავებულია
საინფორმაციო სახელმძღვანელო ხელმისაწვდომია იუსტიციის სამინისტროს ვებ-გვერდზე
საქართველოს იუსტიციის სამინისტრო
19 12
ადმინისტრაციული ხარჯი
შეუსრულებელი
ინფორმაციის თავისუფლების მარეგულირებელი ნორმების იმპლემენტაციის მიზნით საინფორმაციო სახელმძღვანელო შემუშავებულია
აქტივობა 3.5.3.
საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელი პირების კვალიფიკაციის ამაღლება
შეუსრულებელი
აქტივობა 3.5.3.
საჯარო ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელი პირების კვალიფიკაციის ამაღლება
აქტივობის ინდიკატორი
დადასტურების წყარო
პასუხისმგებელი უწყება
პარტნიორი უწყება
შესრულების პერიოდი
ბიუჯეტი
საჯარო დაწესებულებებში (სამინისტროების ცენტრალური აპარატი, სსიპ-ები) ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელი პირებს ჩაუტარდათ კვალიფიკაციის ასამაღლებელი ტრენინგები მარეგულირებელი ნორმების შესახებ
ტრენინგებზე დასწრების ფურცელი
საქართველოს იუსტიციის სამინისტრო
იუსტიციის სამინისტროს სასწავლო ცენტრი
20 12
შეუსრულებელი
საჯარო დაწესებულებებში (სამინისტროების ცენტრალური აპარატი, სსიპ-ები) ინფორმაციის გაცემაზე პასუხისმგებელი პირებს ჩაუტარდათ კვალიფიკაციის ასამაღლებელი ტრენინგები მარეგულირებელი ნორმების შესახებ